10χρονος τραυματίστηκε σοβαρά σε τροχαίο

By on 24/05/2007

Τροχαίο ατύχημα στην πόλη της Κοζάνης


Ένα 10χρονο αγόρι τραυματίστηκε σοβαρά χθες Τετάρτη στις 8:20 το βράδυ στην Κοζάνη, όταν στην προσπάθειά του να διασχίσει κάθετα το δρόμο, το χτύπησε διερχόμενο ιδιωτικής χρήσης επιβατικό αυτοκίνητο.

Το ατύχημα συνέβη στην συμβολή των οδών Στρατηλατών και Δελφών στην Κοζάνη.
Το 10χρονο αγόρι τραυματίστηκε σοβαρά και μεταφέρθηκε αμέσως σε Νοσοκομείο της Θεσσαλονίκης.

πηγή ΕΡΑ ΚΟΖΑΝΗΣ

16 Comments

  1. 67.valgraph

    26/05/2007 at 14:09

    Τι γίνεται ρε παιδά, πολύ γκαντεμιά τον τελευταίο καιρό στην Κοζάνη…
    Κι όλο παιδάκια…

  2. 77.mmingos

    27/05/2007 at 07:33

    Πότε θα θεσπιστεί αυτό που γίνεται στο εξωτερικό άραγε ; Πήγα στην Ισπανία, στην Σλοβακία, στην Αυστρία και στην Ολλανδία πρόσφατα… μου έκανε φοβερή εντύπωση το οτι όταν ένα αυτοκίνητο δεί πεζό να πατάει το πόδι του στο δρόμο σταματάει απευθείας και δίνει προτεραιότητα στον πεζό. Δεν ξέρω αν είναι θέμα νόμων ή οδηγικής συνείδησης αλλά είναι κάτι που ώς Έλληνας όταν περπατούσα ένιωθα αμήχανα γιατί δεν το έχω πετύχει πουθενά στην Ελλάδα. Στο Άμστερνταμ δε, πιο εύκολο ήταν να σε χτυπήσει ποδήλατο παρά αυτοκίνητο 🙂

  3. 1169.william28

    27/05/2007 at 07:51

    Μας λείπει η παιδεία mming 😉

  4. 67.valgraph

    28/05/2007 at 17:58

    Στην πόλη σε οποιαδήποτε φάση, διάβαση ή όχι, έχει προτεραιότητα ο πεζός. Η πόλη ανήκει στον πεζό. Το λέει καθαρά η νομοθεσία. Στην Ελλαδα προτεραιότητα έχει ο ισχυρός… Πάρτε παράδειγμα με τα μηχανάκια που στη συνείδηση του "καθημερινού" οδηγού δεν έχουν προτεραιότητα!!!
    Που να δείτε και στην Κύπρο!!! Πάνε τζάμπα τα 80 χρόνια αγγλοκρατίας!!!

  5. 659.οpen20h

    28/05/2007 at 18:32

    στην κύπρο
    το περιμένεις το αυτοκίνητο απο αριστερά και σε πατάει απο δεξια……

  6. 1225.Joannoudi

    29/05/2007 at 09:10

    Παιδια εχετε δίκιο,αλλα ας το σκεφτούμε από την αλλη πλευρα…Όλοι λιγο ή πολύ οδηγούμε.Πόσες φορες σας έτυχε να πεταχτεί ενα παιδί μπροστά σας επειδή έπεζε δίπλα ακριβως στον δρόμο;;;
    Ιδίως όταν σχολάνε τα σχολία και γεμίζουν οι δρόμοι παιδιά, χρειάζεται μεγάλη προσοχή. Δεν αρκεί προσοχή όμως από την πλευρά των οδηγών , αλλά και από την πλευρα των πεζών.

  7. 819.mountvoio69

    29/05/2007 at 20:52

    Πριν κάποια χρόνια η αντιπροσωπεία της BMW της Κοζάνης είχε φέρει τον Ιαβέρη για να κάνει μαθήματα ασφαλούς οδήγησης σε κάποιους «επίλεκτους» BMWδακιδες και μέσα σε αυτούς ήμουν κι εγώ μια και οδηγούσα BMW πολλά χρόνια. Πήγαμε κάναμε τα μαθήματα, μαθαίνεις πράγματα τα οποία νομίζεις ότι τα ξέρεις καλά και ξαφνικά ανακαλύπτεις ότι τα ξέρεις λάθος. Τέλος πάντων.
    Οδηγούσα με συνοδηγό τον Ιαβέρη και πάνω στην κουβέντα μου είπε ότι έχει φρικάρει με τους δρόμους της Κοζάνης και ότι οποίος οδηγός πάει ποιο γρήγορα από 25 χμ την ώρα μέσα στην Κοζάνη, είναι δολοφόνος εκ προμελέτης.
    Από τότε μου έχει καρφωθεί στο μυαλό αυτήν η φράση. Όχι ότι το εφαρμόζω. Μην το παίζω ο καλός οδηγός και οι άλλοι όλοι δολοφόνοι, αλλά πραγματικά είναι έγκλημα να οδηγούμε με μεγαλύτερη ταχύτητα μέσα στην πόλη.

    Κάποτε όλοι ήμασταν παιδιά και πεταγόμασταν στον δρόμο χωρίς να προσέξουμε και κάναμε ποδήλατο σαν τρελόπαιδα ανάμεσα στα αμάξια και παίζαμε μπάλα μέσα στους δρόμους…..Τα παιδιά δεν έχουν την συναίσθηση του κίνδυνου. Εμείς πρέπει να έχουμε τα μάτια μας και τα αυτιά μας και όλες τις αισθήσεις σε εγρήγορση.
    Αυτά δεν φταίν σε τίποτα.

    Εμείς οι οδηγοί φταίμε.


    [ διορθώθηκε [time=short]1180475859[/time] ]

  8. 1225.Joannoudi

    30/05/2007 at 07:53

    mount θα διαφωνήσω μαζί σου. Σε μεγαλύτερες πόλεις τα παιδιά που παίζουν στις γειτονιές ξέρουν πως άμα κάνουν το λάθος να πεταχτούν στον δρόμο τους έχει χτυπήσει αμάξι.
    Και πιστεύω πως δεν είναι φαινόμενο μόνο των παιδιών, αλλα και μεγαλύτερων ανθρώπων. Εδώ στην Κοζάνη πολλές φορες μου έχει τύχει να στρίβω από κεντρικό δρόμο σε στενάκι, και οι πεζοί που ΘΑ διασχίσουν το στενό εκίνη την στιγμή να μην γυρίσουν να κοιτάξουν καν εάν έρχετε αυτοκίνητο. Αμα τους χτυπήσει αυτοκίνητο ποιος θα φταίει;;;
    Πιστεύω πως είναι θέμα παιδείας και των πεζων…οι οποίοι περπατούν σαν πρόβατα θεωρώντας πως ο οδηγός θα προλάβει να σταματήσει εγκαίρως.
    Λέγοντας όλα αυτά σε καμία περίπτωση δεν δινω ελαφρυντικά στους οδηγούς.
    Φταίνε και οι οδηγοι και οι πεζοι.
    [ διορθώθηκε [time=short]1180512164[/time] ]

  9. 2441.kriskris

    30/05/2007 at 16:45

    οσον αφορα τα μικρά παιδιά
    φταίνε μόνο οι οδηγοί
    ο ΙΑΒΕΡΗΣ ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΖΑΝΗ!!!

  10. 659.οpen20h

    30/05/2007 at 17:10

    αν οι οδοί Στρατηλατών και Δελφών ήταν πεζόδρομοι ;

  11. 819.mountvoio69

    31/05/2007 at 07:24

    Joannoudi μιλάμε για ενα παιδί 10 χρονών.Και η κουβέντα γίνεται για τα παιδιά.Την παιδεία που λες μπορείς να την δεις όταν περπατούν στον δρόμο για το σχολείο η όταν είναι εκτός παιχνιδιού.αλλά όταν ένα παιδί παίζει μπάλα παράδειγμα και πετάγεται η μπάλα στο δρόμο, εκείνη την στιγμή δεν σκέφτεται αυτά που μαθαίνει στο σχολείο η από τους γονείς του για το πως θα πρέπει να συμπεριφερθεί στο δρόμο.Καθώς επίσης και όταν ένα παιδί είναι στο δρόμο με το ποδήλατο του.Ο ποδηλάτης μικρός η μεγάλος έχει προτεραιότητα παντού.
    Μεγάλοι άνθρωποι είμαστε και καμιά φορά αφαιρούμαστε όταν περπατάμε στο δρόμο.
    Και επιμένω.Σε περίπτωση παιδιού φταίει αποκλειστικά ο οδηγός.

  12. 1225.Joannoudi

    31/05/2007 at 12:14

    Η προσωπική μου γνωμη εξακολουθεί να είναι η ίδια. Το μεγαλύτερο βάρος της ευθύνης την έχει ο οδηγός βέβαια,αλλα και ο πεζος είτε είναι παιδί είτε μεγάλος. Η προσοχή χρειάζεται και στουε δύο, ειδικότερα στους οδηγούς.

    [ διορθώθηκε [time=short]1180613690[/time] ]

  13. 1598.maria71

    31/05/2007 at 14:55

    Δυστυχώς ένα παιδί δεν μπορεί παρά να φερθεί σαν παιδί, αυθόρμητα, τις περισσότερες φορές!
    Και δυστυχώς στην Κοζάνη συμβαίνει ότι συμβαίνει σε όλες τις πόλεις της Ελλάδος. Προτεραιότητα πάντα έχει ο οδηγός…Συμφωνώ με το mmingo για το τι συμβαίνει στην Ευρώπη…Χθες ήμουν Καστοριά και για να περάσω απέναντι στο δρόμο, από διάβαση, χρειάστηκαν 5 ολόκληρα λεπτά, γιατί είχε κίνηση και γιατί κανείς δε σταματούσε "σε διάβαση"…
    Πιστεύω πως φταίει η νοοτροπία μας ως οδηγοί…

  14. 1448.Αnastasia19

    31/05/2007 at 23:38

    Από όσο γνωρίζω κι αν κάνω λάθος διορθώστε με,ο πεζός πάντα έχει δίκιο!!

  15. 1225.Joannoudi

    01/06/2007 at 07:41

    Φυσικά και ο πεζός έχει ΠΑΝΤΑ δικιο Αναστασια. Αλλά δικαιολογείται πεζός να περνά με το πάσο του κεντρικό δρόμο της Κοζάνης με κίνδυνο της ζωής τους;;Να περνάνε πεζοί χωρίς καν να κοιτάνε αν έρχετε αυτοκίνητο;;; Να περνάνε παιδια το δρόμο τρέχοντας χωρίς να ελέγχουν;;Πόση προσοχή πρέπει να έχει ο οδηγός;;και με 15 χιλιομετρα να πηγαινει το κακό μπορεί να γίνει εάν ο πεζός πετεαχτεί.
    Και το καλύτερο…εάν σταματήσει αυτοκίνητο σε νοητή διάβαση-σαν αυτές που υπάρχουν στην πλατεία – οι βιαστικοί πίσω οδηγοί αρχίζουν να κορναρουν και να βρίζουν…
    Τα συμπεράσματα δικά σας…

  16. 2457.STRATHGOS

    01/06/2007 at 19:29

    απλα θα ελεγα οτι στην κοζανη εκτος απο τους ασχημους δρομους που εχει,εχει και τους χειροτερους οδηγους στατιστικα σε μια ερευνα τις τροχαιας που ειχα διαβαση,βλεπο και ο ιδιοσ καθημερινα πιτσιρικαδες με το αυτοκινιτο του μπαμπα να πηγαινουν του σκοτωμου η πεζο θα πατησουν η θα χασουν το ελεγχο και θα σκοτοσουν κανεναν αλλον δεν υπαρχει παιδεια δεν μαθενουμε τα παιδια να οδηγουν σωστα εμεισ πρεπει να μαθουμε στα παιδια μας πωσ να γινουν σωστη οδηγοι,και οχι οι σχολες οδηγων,το ξερετε οτι στον νεο κοκ θεωρητε παραβασει η οπισθωγωνια και η αναστροφη ενω οταν δινεις εξετασεις εξεταζεσε στην οπισθωγανια κτλ αρα ζουμε σε μια χωρα του χαους και πρεπει να προσεχουμε εμεισ σαν οδηγοι και σαν πεζοι πρεπει να μαθουμε και στο παιδι να κοιταει δεξια και αριστερα και να περναει τον δρομο……..

Σχολιάστε αυτό το άρθρο!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: