Απίστευτο μήνυμα μέσα από την Οδύσσεια – Να διαβαστεί μετά απείρου προσοχής!!!

By on 26/01/2014

Άραγε αυτά γιατί δεν μας τα διδάξαν στο σχολείο;;; ”  Διαβάστε το!  Αρκούν 2 λεπτά.

Η ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΗΤΑ ΤΗΣ ΟΔΥΣΣΕΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΩΣ ΑΕΝΑΟ ΜΕΣΟΝ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ

Της Ευστρατίας Σουραβλά

Είναι πολύ σημαντικό,αυτές τις κρίσιμες ώρες,να ρίξουμε μια ματιά στην Βίβλο των Ελλήνων, δηλαδή στα ΟΜΗΡΙΚΑ ΕΠΗ και να διδαχτούμε, έστω και την τελευταία στιγμή, απο το πνεύμα του Οδυσσέα.
ΔΗΛΑΔΗ: Να κρατήσουμε την ψυχραιμία μας, να ελέγξουμε την παρόρμηση να έχουμε τις αισθήσεις μας και τις αντένες μας ΑΝΟΙΧΤΕΣ και να μην παρασυρθούμε απο την οργή και το μένος που μας διακατέχει, ώστε να γίνουμε βορρά, στους σύγχρονους “μνηστήρες”.
Οταν ο Οδυσσέας φτάνει στην Ιθάκη, η μεγίστη επιθυμία του είναι ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΠΙΣΩ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ, τον κόσμο που του έκλεψαν.
Είναι το βιός του ,είναι ο ιδρώτας μιας ζωής,είναι η γή του ,είναι η πατρίδα του,είναι ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΟΡΙΖΕΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΤΟΥ.
Παρα την μεγάλη του λαχτάρα, διατηρεί την ανωνυμία του και μεταμορφωμένος σε ζητιάνο απο την Θεά Αθηνά , πηγαίνει στο παλάτι ώστε να ελέγξει την κατάσταση και να πάρει τις πληροφορίες που θέλει, υπομένοντας καρτερικά τις προσβολές και την χλεύη των μνηστήρων.
ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ, ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΣΤΟΧΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΣΤΕΙΡΑ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ.
Γι αυτό τον λόγο και είναι ο αγαπημένος της Θεάς Αθηνάς, της Θεάς που αντιπροσωπεύει την ΝΟΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΟΣ, την ΣΟΦΙΑ, την ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ.
Της Θεάς που μελετά τον εχθρό και τον πολεμά με τα ίδια του τα όπλα.
Οταν όμως έρχεται η ώρα, όταν τους έχει στριμώξει όλους άοπλους σε ένα δωμάτιο, όταν φανερώνεται πάνοπλος, ΤΟΤΕ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΤΗΝ ΟΡΓΗ ΤΟΥ.
ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΕΙΧΝΕΙ ΟΙΚΤΟ, ΓΙΑΤΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΒΙΟΣ ΤΟΥ, που δημιούργησε με τον δικό του ιδρώτα, ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥ που οι μνηστήρες καταχράστηκαν και καπηλεύτηκαν μαζί με την φιλοξενία του οίκου του που τιμησε τον ΞΕΝΙΟ ΔΙΑ.
Είναι ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ ο ΤΗΛΕ-ΜΑΧΟΣ ( αυτός που δίνει την μάχη του από μακριά),που με δόλιο τρόπο επιχείρησαν να δολοφονήσουν,δηλαδή να καταδικάσουν την ΓΕΝΙΑ ΤΟΥ ΣΕ ΑΦΑΝΙΣΜΟ,όπως δόλια σήμερα ξαναεπιχειρούν!
Ο ισχυρότερος αντίπαλός του είναι ο ΑΝΤΙΝΟΟΣ.
Η λέξη μιλά απο μόνη της.
Είναι η ΑΝΤΙ-ΝΟΗΣΗ, είναι αυτό που μας κάνουν ΤΩΡΑ, είναι ο τρόπος με τον οποίο θολώνουν τις καταστάσεις και την πραγματικότητα ώστε ΝΑ ΜΗΝ ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ ΚΑΘΑΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΕΛΕΓΧΟΥΝ.
Ειναι ο μεγαλύτερος κίνδυνος για την καθυπόταξη και δουλεία του ανθρώπου.
Είναι ο στόχος της πρώτης φονικής βολής του Οδυσσέα.Είναι ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ να πεθάνει πρώτος.
Γι αυτό,μακριά από την προπαγάνδα των ΜΜΕ.
Αν υπήρχαν αυτά το 1821,είναι αμφίβολο αν θα γίνονταν η επανάστασις των Ελλήνων,θα κινδύνευαν να μείνουν καθυποταγμένοι στην πλάνη και την θολούρα της συγχισμένης κρίσης,εξ αιτίας της .
Και τον σκοτώνει ρίχντοντάς του το βέλος στον ΛΑΙΜΟ,στο ΟΡΓΑΝΟ ΤΗΣ ΟΜΙΛΙΑΣ δηλαδή ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, που την χρησιμοποιεί ενάντια στη νόηση των ανθρώπων!
Ο επόμενος είναι ο ΕΥΡΥ-ΜΑΧΟΣ.
Αυτός που μάχεται με κάθε τρόπο, με εύρος, ΜΕ ΚΑΘΕ ΜΕΣΟΝ, ο δεινός και αδίστακτος μαχητής.
Ο ΑΜΦΙ-ΝΟΜΟΣ! Αυτός που διαστρεβλώνει τον ΝΟΜΟ και την τάξη των πραγμάτων, ο επικίνδυνος γιατί είναι ΕΤΣΙ και ΑΛΛΙΩΣ!
Γιατί λειτουργεί κατά το δοκούν.
Ο ΑΓΕ-ΛΑΟΣ! Αυτός που άγει τον λαό, που τον παρασύρει με την βοήθεια του ΑΝΤΙ-ΝΟΟΥ.
Που τον μετατρέπει σε ΚΑΤΕΥΘΥΝΟΜΕΝΗ ΑΓΕΛΗ!
Κανένα όνομα στα Ομηρικά έπη δεν είναι δοσμένο στην τύχη!
Κρύβουν βαθύτατα νοήματα και στο χέρι μας είναι να τα αποκρυπτογραφήσουμε και να διδαχτούμε, ή καλύτερα να συνετιστούμε.
Οι πρόγονοί μας μας μιλούν, ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΜΑΣ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ, μας λένε ΠΩΣ ΝΑ ΠΟΛΕΜΗΣΟΥΜΕ, μας λενε πως να τινάξουμε τον ζυγό.
ΑΡΚΕΙ, ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ!

   anexartitiprotovoulia.blogspot.gr  

22 Comments

  1. Χρήστος Μακρυδημήτρης

    30/01/2014 at 19:12

    Εάν οι μισοί Έλληνες δεν μπορούν σήμερα να εμπνευστούν από την Οδύσσεια ή αμφιβάλουν για τα μηνύματά της, τότε λίγο αργότερα είχε δίκιο και ο Εφιάλτης. Πάντως πιστεύω, πως δεν είναι ανάγκη κανείς να αποκρυπτογραφήσει τη σημειολογία των δύο κορυφαίων επών του Ομήρου, ώστε να καταλάβει τι διαδραματίζεται σήμερα και πολύ περισσότερο να δράσει για την ανατροπή των πραγμάτων. Εκείνο που χρειάζεται ο Αντίνοος του σήμερα δεν μπορεί να επέλθει με νοσταλγικούς ηρωισμούς. Μόνο με ηρωικές αυταπαρνήσεις από τα μέσα και υλικά που μας επιβάλλουν αυτό τον τρόπο ζωής. Ο Οδυσσέας πάλεψε σωστά γιατί πάλεψε για τη δική του ζωή. Ας επιλέξει ηρωικά πρώτα ο καθένας, τη ζωή που θέλει να ζήσει και μετά ας διαβάσει τους τρόπους λύτρωσης από την πάντα διδακτική Ελληνική ιστορία.

  2. Anonymous

    30/01/2014 at 20:08

    megale mallon thn mera pou to didaxtikame ayto sto sxoleio esu eleipes giaiti den exeigite allios

  3. George Tsikis

    31/01/2014 at 02:27

    ΑΣ ΕΠΙΛΕΞΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΟΔΥΣΕΕΑΣ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥ ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΕΙ Σ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ

  4. Γιώργος Ζαφειρίου

    31/01/2014 at 12:57

    διαβάστε το βιβλίο “Μυστική Οδύσσεια” της Ιουλίας Πιτσούλη ( https://www.ianos.gr/eshop/biblia/pezografia-poiisi/pezografia-pagkosmia/mistiki-odisseia/0150301pp/?gl=Y) σε αυτό διακρίνονται όλοι οι συμβολισμοί που υπάρχουν και είναι αμέτρητοι σε ολόκληρη την Οδύσσεια και όχι μόνο στην τελική μάχη. Θα εκπλαγείτε ευχάριστα. Για την ακρίβεια έχω την εντύπωση ότι το κείμενο παραπάνω είναι ένα περιληπτικό απόσπασμα του αντίστοιχου κεφαλαίου του βιβλίου.

  5. Κυργίδης Γιώργος

    31/01/2014 at 15:34

    Εγώ ένα ξέρω ότι κάποια στιγμή ακούγαμε για το κακό που σου κάνει η τηλεόραση και δεν έδινα σημασία. Τώρα μετά από 3 χρόνια περίπου αποχής οπότε τυχαίνει να είμαι στο πατρικό μου και να δω τις ειδήσεις για παράδειγμα λέω ότι είχαν δίκαιο αυτοί που έλεγαν για το κακό που μας έκανε. Επιλέγω πλέον την ενημέρωση μου από το ίντερνετ και μέσα από τα κανάλια που θεωρώ εγώ σωστά.

  6. Anonymous

    31/01/2014 at 20:03

    Γιώργο Ζαφειρίου είσαι σωστός….Αναφέρεται μέσα στο βιβλίο της Ιουλίας Πιτσούλη ….!!!!! Εκδόσεις Έσοπτρον.

  7. astreastrea

    31/01/2014 at 22:45

    Αγαπητοί μου και αγαπητές μου “τηλεσχολιαστές”
    ίσως εδώ συναντήσετε τις απαντήσεις που ζητάτε…..
    για τον εμπνευστή και την πηγή αυτού του κειμένου.

    Πρόσκληση προς Έλληνες και Φιλέλληνες Ομηριστές
    Σας προσκαλούμε στις εκδηλώσεις
    της Ομηρικής Πολιτείας
    με θέματα ιστορικά αρχαιολογικά
    φιλοσοφικά λογοτεχνικά επιστημονικά
    ερμηνευτικά διαχρονικής ελεύθερης ομηρολογίας
    και τον διαγωνισμό του τόξου.

    Η παρουσία σας και η συμμετοχή σας
    θα μας δώσει ιδιαίτερη χαρά
    Όμηρος Μαιονίδης
    Αστραία
    και η διαχειριστική ομάδα
    https://homerworld.blogspot.gr/

    Σας ασπάζομαι θερμά

  8. Anonymous

    01/02/2014 at 06:52

    ellines… tsakwnomaste metaksi mas pios tha ta pei kalutera etsi kai aytoi pios tha faei ta perissotera ..mas afisan ntouvaria kai twra pou to piasame kai kala epeidi eimaste oloi mas tsakalia o kathenas gia ton eayto tou kai pali..ti kanoume ta idia …(oso kai i istoria mas na min pethenei kapioi pethanan gia na graftei)

  9. ακ

    01/02/2014 at 14:22

    Παπαριές! ούτε την επιφάνεια δεν ξύνει το άρθρο. Όμως ο κρυφό-φασιστο-εθνικισμός πάει σύννεφο! Η παιδεία μας ασθενεί βαρέως, καθώς οι περισσότεροι δάσκαλοι του δημοτικού είναι ψιλοαμόρφωτοι, “ζεν”, και ψιλοτεμπέληδες. Από την τεμπελιά του “πανεπιστημίου” στην τεμπελιά του δημοσίου. Οι τρεις πρώτες τάξεις του δημοτικού είναι. Αν εκεί τα παιδιά δεν μάθουν να αγαπούν τη δουλειά, τη λογική και τη χαρά της γνώσης πουθενά δεν θα μάθουν. Αυτές οι τρεις τάξεις αν γίνουν καλές, θα τραβήξουν και την υπόλοιπη εκπαίδευση. Οι δάσκαλοι να πάνε σε σχολεία -καλά σχολεία να εκπαιδευτούν ή να πάνε πίσω στις καφετέριες τους. Οι περισσότεροι φυλάνε δυνάμεις το πρωί για να τρέχουν όλη τη νύχτα σε “ιδιαίτερα”. Και δίνουν τον τόνο στους άλλους να κάθονται και αυτοί ώστε να ωθούνται οι μαθητές τους στην παραπαιδεία. Τα πάντα στην κωλοχώρα αυτή συνωμοτούν υπέρ της παραπαιδείας. Ο κόσμος νομίζει ότι επειδή πληρώνει θα πάρει εξαγοράσιμο “χαρτί” και δεν τον νοιάζει ποιόν εμείς θα τρώμε στη μάπα στο γκισέ του δημοσίου. Κάποιον αστοιχείωτο “γραμματιζούμενο”! Αγριέψτε, αλλιώς δεν θα γίνει τίποτα.

  10. Anonymous

    01/02/2014 at 21:43

    O OMHΡΟΣ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΔΙΗΝΕΚΕΣ ΑΝΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΑ ΠΗΓΗ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΜΠΝΕΥΣΗΣ ΟΛΟΙ ΟΙ ΝΕΟΙ ΜΑΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΥΟΝ ΑΛΛΑ ΝΑ ΜΕΛΕΤΗΑΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΕΜΒΑΘΗΝΟΥΝ ΣΤΑ ΣΟΦΑ ΝΟΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΜΠΕΡΙΕΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΥΟ ΕΠΗ.

  11. Μιχάλης

    01/02/2014 at 23:29

    Μιλάμε εδώ και κάνουμε πως γνωρίζουμε κάθε τι για τον Όμηρο, ωστόσο γράφουμε Greglish σαν γνήσιοι γραμματιζούμενοι που είμαστε. Επι πλέον,
    φοβόμαστε να γράψουμε το όνομα μας αλλά κάνουμε κριτική για την γνώμη που έχουν οι άλλοι… Αυτή είναι η αληθινή εικίονα της κατάστασης που βρισκόμαστε.

  12. Anonymous

    02/02/2014 at 08:26

    ρε παιδια εχω μια απορια,οι αρχαιοι ελληνες τι δουλεια εκαναν ?

    • Anonymous

      07/08/2017 at 11:19

      Προφανως ολες οσες ειχαν ισχυ για την εποχη τους!!! Ειδαλλωςδεν θα προοδευαν στις τεχνες και τις επιστημες!!! Οπως στην σημερινη εποχη υπαρχουν οι εργατες , οι υπαλληλοι, οι εμποροι , οι επιστημονες, οι στρατιωτικοι και ολες οι ταξεις των εργαζομενων!!! Εμεις πληροφορουμαστε μονον τα ιστορικα γεγονοτα!!!

  13. astreastrea

    02/02/2014 at 12:38

    Για τον Όμηρο έχουν γράψει πολλοί και θα γράψουν περισσότεροι γιατί όσο και να διαφωνήσει κανείς για την ερμηνεία ή την ακριβή τοποθεσία της Ιθάκης δεν μπορεί παρά να συμφωνήσει για την σπουδαιότητα και την διαχρονικότητα των Ομηρικών Επών. Αναμφισβήτητα η Ιθάκη παραμένει πρωτίστως μια ουτοπική πολιτεία που βρίσκεται στην κορυφή ενός καθαρού νου, του κεφαλιού όπως και ο πνευματικός Όλυμπος των Μεγάλων Ιδεών. Αυτές που γεννά, που συλλαμβάνει όταν ενώνεται με όμορφες παρθένες «κόρες». Την Λητώ, την Μαία την Αλκμήνη…..Διαφορετικά δεν μπορεί να νομιμοποιηθεί και να δικαιωθεί κανείς άνθρωπος και κανείς θεός παραβαίνων την αρχή αυτή. Η εξαίρετος συγγραφέας της Μυστικής Οδύσσειας Ι. Πιτσούλη έχει γράψει για την αυτογνωστική εσωτερική πορεία της αλλά όχι για την εξωτερική και πολιτική ερμηνεία της στην ιστορική της διαδρομή, ούτε την σύνδεση τους σε συλλογικό και προσωπικό επίπεδο.
    Στην εισήγηση ομιλία της Αστραία, Μπαλούμης Ευαγγελινής στο αρχαιολογικό μουσείο της Θεσσαλονίκης για την πρόταση ίδρυση του συλλόγου των Ομηριστών με σκοπό την διάδοση των Ομηρικών Επών μεταξύ των παρευρισκομένων ήταν ο πρόεδρος του αγήματος Σ. Σιδηρόπουλος, ο Δ. Φραγκεδάκης μέλος της διαχειριστικής ομάδας των Ομηρικών Επών , η καταπληκτική ξεναγός Ε. Κοντίδου, η Ε. Σουραβλά, ο Β. Κρανιώτης και άλλοι πολλοί γνωστοί και φίλοι της.
    Η παρουσίαση των Ομηρικών Επών με βιωματικό τρόπο μέσα από τα διαδίκτυο καθώς και η ερμηνεία τους γίνεται από την Αστραία που είναι και η δημιουργός της Ομηρικής Ιδέας.
    Η κατάθεση της έχει ξεκινήσει από τις 3 Φεβρουαρίου του 2008 μετά από χρόνια έρευνας μελέτης σκέψης και περισυλλογής. Όλα τα πνευματικά δικαιώματα του τεράστιου και πρωτότυπου αυτού έργου έχουν κατοχυρωθεί. Είναι δε Creative Commons, δεν αποσκοπούν σε εμπορικό κέρδος παρά μόνο στην προώθηση του σκοπού αυτού. Συνεπώς οι φίλοι και μη, των Ομηρικών Επών που αναπαράγουν μέρος περίληψη διασκευή των κειμένων άρθρων αυτών καλό είναι και δεοντολογικό να αναφέρουν την πρωταρχική πηγή ειδικά όταν δεν μπορούν να ισχυρισθούν και να αποδείξουν ότι δεν το γνώριζαν ή δεν το γνωρίζουν αυτό.

    Ολόκληρο το άρθρο μελέτη με πλήρη ανάλυση των ονομάτων και των εννοιών τους της ερμηνείας τους βρίσκεται εδώ για όλες τις τυχόν απορίες σας και ερωτήσεις σας για το θέμα αυτό.
    Αστραία
    Μπαλούμη Ευαγγελινή του Λεωνίδα
    καθηγήτρια θετικών επιστημών
    ΠΟΕ4 εν ενεργεία ….
    Θεσσαλονίκη

    …..https://astrealeonidou.blogspot.gr/…/06/blog-post_9412.html

  14. astreastrea

    02/02/2014 at 12:41

    Χορεύοντας με τους Μύθους
    https://astrealeonidou.blogspot.gr/2013/06/blog-post_9412.html

  15. Anonymous

    02/02/2014 at 13:10

    ΟΔΥΣΣΕΑΣ: εκ του “οδύσσομαι”. Καταδικασμένος να μισείται.

  16. Ελπίς Καμίτση

    03/02/2014 at 11:56

    “Κανένα όνομα στα ομηρικά έπη δεν είναι δοσμένο στην τύχη”. Και όχι μόνον στα ομηρικά έπη. Κάθε ΟΝΟΜΑ αποτελεί Ο –> χώρον του ΝΟΜΟΥ. Εδομήθη κατά ΝΟΜΟΝ και υφίσταται ένέκα του ΝΟΜΟΥ. Εν προκειμένω, η συγγραφέας του άρθρου, Ευστρατία, ευ – στρατεί. Ορθώς πορεύεται και έτσι ευ – στρατούν και οι μαθητές της που έχουν την ευτυχία να τους διδάσκει.
    “Αρχή σοφίας ονομάτων επίσκεψις”.
    Η ανάλυσις της λέξεως ΟΝΟΜΑ βασίζεται στον Κώδικα της Ελληνική Γλώσσης (Έλλην Λόγος) του ερευνητή δρ. Θεολόγου Σημαιοφόρου. Σύμφωνα με τον Κώδικα αυτό, το γράμμα Ν φέρει τρείς έννοιες, ήτοι Νους, Νόμος και τα Νερά στην φύσιν. Έτσι, ο ΑΝΤΙ – ΝΟΟΣ είναι ο πολέμιος και ο δυνάστης του νου, που εμποδίζει την ανάπτυξίν του. Και πως το επιτυγχάνει αυτό ο ΑΝΤΙΝΟΟΣ; Ο Οδυσσεύς τον βάλλει στον ΛΑΙΜΟ. Ο λαιμός λέγεται και δειρή ή δερή. Κατά τον Έλληνα Λόγο η λέξις ΔΕΙΡΗ (και ΔΕΡΗ) αποκωδικοποιείται ως ακολούθως: Δ – ΕΙΡΗ –> Δ – ΕΙΡΩ. Το Δ σημαίνει την δύναμιν και το ρήμα είρω φέρει τις έννοιες λέγω και συνδέω. Ο λαιμός, λοιπόν, εκφράζει την δύναμιν του ΛΟΓΟΥ και συνδέει τον ΝΟΥΝ και τον ΛΟΓΟ. Ο ΑΝΤΙΝΟΟΣ ΑΝΤΙ – ΝΟΜΕΙ, διότι ΑΝΤΙ – ΛΟΓΕΙ. Είναι πνεύμα ΑΝΤΙ – ΛΟΓΙΑΣ. Δρα και εκφράζεται εναντίον του ΛΟΓΟΥ του αληθούς, ο οποίος δια της Ελληνικής Γλώσσης προάγει τον νουν του ανθρώπου. Η κυριαρχία του ΑΝΤΙΝΟΟΥ έχει εξωστρακίσει την παιδεία. Αλλά, μάλλον ο Οδυσσεύς είναι προ των πυλών. Εύχομαι η συγγραφέας του άρθρου να έχει και άλλους ευστρατούντας συναδέλφους.
    (Περισσότερα για το έργον του δρ. Θεολόγου Σημαιοφόρου, Έλλην Λόγος, οράτε http://www.ramafa.gr).

  17. Ανδρέας

    04/02/2014 at 16:05

    \H πορεία της σύνθεσης είναι αξιόλογος σταθμός στην πορεία της έρευνας μέσω της διαλεκτικής, γιατί
    δεν το επιχειρούμε λοιπόν;;;

  18. Anonymous

    14/03/2014 at 15:10

    “Αρχή παιδεύσεως η των ονομάτων επίσκεψις” (Αντισθένης;Ιδρυτής της σχολής των κυνικών)

  19. Anonymous

    30/08/2014 at 23:54

    ego tha po tin gnomi mou kai as eime ellenizon.monon geia ena pragma loipame geia tous ellines….AFISATE TO FOOS KAI PIASATE TO SKOTADI EDO KAI 2500 XRONIA:KAI AKOMA ANFIZVITITE TOUS ARXAIOUS:E AN DEN YPIRXANE I ARXAI SIMERA OLOI THA PITHYKOUSAME;KAI KANENAS NA MIN IPOTIMAI TIN GNOMI TOU ALOU;EDO EINE TILESYZITISI DEN EINE ZONTANI EPAFI:KAI OSO GEIA TOUS ARXEOUS AKOMA KAI SYMERA EXOUN NTOKOUMENTA KAI TA VLEPETE:SYGA SYGA EPANERXETE TO FOOS:

  20. Anonymous

    31/08/2014 at 12:52

    Είμαστε Κακόβουλοι σαν λαός. Μισαλλόδοξοι. Μνησίκακοι. Δεν περνάμε μηνύματα ο ένας στον άλλο, αλλά την ένταση μας. Δύο λεπτά μέσα στη συζήτηση και έχουμε τσακωθεί. Είκοσι και έχουμε πιαστεί στα χέρια. Ε, δεν πας και πολύ μακριά έτσι, όταν κάθε συζήτηση χρειάζεται και ένα παιδονόμο…

Σχολιάστε αυτό το άρθρο!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: